۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۶۰۹۰۲۱
امام جمعه موقت بیرجند:

«ما می‌توانیم» را باور کنیم | انقلاب با هرگونه بی عدالتی و فساد مخالف است

«ما می‌توانیم» را باور کنیم | انقلاب با هرگونه بی عدالتی و فساد مخالف است
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید «ما می‌توانیم» را باور کنیم و اعتماد به نفس داشته باشیم، گفت: انقلابی بودن باید در عمل باشد نه در شعار و حرف.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند عصر سه شنبه در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد که در مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل انقلابی تمام عیار و الگویی برای ما بوده و ایشان یک انقلابی به معنای واقعی بودند.

وی با بیان اینکه انبیا و اولیای الهی نخستین انقلابیون بودند، گفت: انقلاب اسلامی ایران حلقه وصل انقلابیون گذشته یعنی انقلاب انبیا و اولیای الهی به انقلاب امام زمان(عج) است.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: انقلاب نبوی، علوی و حسینی باید به انقلاب مهدوی وصل شود؛ امروز انقلابی بودن و انقلابی ماندن برای همه انسان‌ها یک ضرورت شرعی و عقلی است.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه دنیاپرستی، شیطان پرستی و به دنبال آمریکا رفتن چیزی جز ظلم و ستم نیست و این‌ها یاد خدا را از ذهن‌ها می‌برد، تصریح کرد: عزت ما در اعتماد به بیگانگان و نوکری آمریکا نیست بلکه عزت در بندگی خدا و انقلابی ماندن است.

وی ادامه داد: با خدا بودن و انقلابی ماندن برای ما عزت، آرامش و سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد و امروز مستکبران ذلیل و انبیا و اولیای الهی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عزیز هستند و فتنه‌های 78، 88 و 96 دفن شدند و فتنه گران به زباله دانی انداخته می‌شوند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: هیچکدام از فتنه‌ها را پلیس سرکوب نکردیم بلکه آشوب‌ها و فتنه‌ها را مردم سرکوب کردند و این برای ما عزت است و انقلاب اسلامی را چهل سال از تمام پیچ و خم‌ها عبور دادند.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: انقلابی‌گری دارای سه الزام اصلی شامل دین‌شناسی و دینمداری، اعتماد به نفس و مردم است؛ انسان‌هایی که ایمان و تقوای درستی ندارند نمی‌توانند انقلابی باشند و کسانی که خدا و قیامت را باور دارند می‌توانند انقلابی باشند.

وی با بیان اینکه اعتماد به نفس منهای خدا خیالات و انسان منهای خدا هیچ است، افزود: امروز نه اصولگرا و نه اصلاح طلب لازم داریم بلکه امروز به انقلابی و انقلابی‌گری نیاز داریم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید «ما می‌توانیم» را باور کنیم و اعتماد به نفس داشته باشیم، گفت: امروز مسؤولان باید خدمتگزار مردم باشند و در عمل انقلابی بودن خود را ثابت کنند.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه انقلابی بودن باید در عمل باشد نه در شعار و حرف، بیان کرد: انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه، علما و شهدا با هرگونه ظلم، بی عدالتی، اختلاف و فساد مخالف است و آن را ضد انقلاب می‌داند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات